Jedzenie na rower

Tortilla zamiast kanapki

Świetnie sprawdzi się do zabrania do szkoły a także jako przekąska na rower. Małe opakowanie plastikowe zmieści się do sakwy.

Jakie placki

Tortille można zrobić samemu z wybranej mąki, można także użyć zamiast tortilli naleśnika.

Najszybciej oczywiście, jeżeli skorzystamy z gotowych placków.

Przy zakupie placków - tortilli warto zwrócić uwagę na jej skład. Najlepiej by maka była pełnoziarnista lub wzbogacona ziarnami, idealnie jeżeli nie byłaby czysto pszenna tylko z dodatkiem bardziej zdrowych zbóż. Jednak nie zawsze mamy takie fit i eko tortille. Najważniejsze by nie robić kompromisu dla produktów nafaszerowanych konserwantami, z zawartością oleju palmowego czy podejrzanych E.

Farsz

Skład farszu tortilli jest w rzeczywistości dowolny - zależnie od preferencji smakowych. Przykładowo:

Składniki na jedna tortillę:

1 tortilla 

oraz dodatki: jajko gotowane, ogórek, papryka, sałata, ser żółty, 1 łyżka serka typu almette, 1 łyżeczka majonezu, sól, pieprz

Składniki rozłożyć na placku, doprawić, zawinąć. 

Tortilla wieloziarnista wegetariańska

Porady jak zwinąć tortillę aby się rozpadała znajdziesz tutaj: kulinarne.net wraz z innymi inspirującymi przepisami.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *